Ofte stilte spørsmål

Hvorfor har jeg ikke fått billettene mine på e-post?

Fordi du allerede har fått dem. Billetter blir automatisk sendt etter du har bestilt på ønsket dato. Det hender at disse havner i søppelposten, så om de hverken ligger i innboksen – eller i søppelposten til den e-posten du skrev inn da du kjøpte billettene, kontakt oss på hei@fredrikstadguttane.no, så sender vi nye.

Billettene kan enten skrives ut eller vises på telefonen ved ankomst.

Kan jeg reservere bord?

BÅTHUSET:
Alle vil bli plassert i salen ut ifra når man bestiller, noe som vil si at de som har vært tidligst ute med å bestille billetter vil få gode plasser. 

TEGLHUSET:
Alle blir fohåndsplassert, uavhengig av antall billetter kjøpt.

Har dere ventelister på utsolgte forestillinger?

Send en e-post til hei@fredrikstadguttane.no om hvilken utsolgte forestilling du vil gå på, så noterer vi ønsket ditt.

Tilbyr dere ledsagerbilletter?

Vi driver privat og uten offentlig støtte og har derfor ikke et slikt tilbud.

Kan jeg komme i rullestol?

BÅTHUSET:
Ja, det kan du. Båthuset Scene er universelt utformet. Du har også god adkomst til uteplassen vår på brygga. Meld fra i notatet under billettkjøpet om noen av dere kommer i rullestol eller har andre utfordringer, så ordner vi den beste plasseringen.

TEGLHUSET:
Rullestolbrukere kan komme inn i Teglhuset ved hjelp av bakgården, og det finnes en rullestolheis opp til prestegården. Det er en viss fare for at det kan bli trangt om det blir fulle forestillinger, men vi finner en løsning.

Hvordan løser jeg inn mitt gavekort?

Gavekortet løses enkelt inn i handlekurven etter du har lagt inn arrangementet eller produktene du ønsker. Det eneste du trenger å gjøre er å holde musepekeren (PC) eller trykke på det sorte handlekurvikonet øverst i høyre hjørne, ved siden av “kontakt” knappen. Deretter fyller du inn koden du har mottatt der det står rabattkupong. Beløpet du har gjenstående på gavekortet trekkes da fra totalbeløpet.